Quran Interactive Recitations - Click below

Tuesday, January 26, 2010

� Ali Valiyollah Group � Dastane kootah: عتیقه شیطان

 



 
 عتيقه  شيطان
 كليدواژه‌ها : نااميدي ؛ يأس ؛ بي تفاوتي ؛  دلسردي ؛ پشتكار ؛ هدفمندي ؛ استمرار حركت
 
متن  حكايت
 گويند روزي شيطان وسايل و ابزار كار خود  را حراج كرده بود چرا كه از شغل خود  خسته شده بود. ابزاري بسيار لوكس و  زيبا چون شهوت، غرور، دروغ، خيانت  و غيره. 
 
در  ميان تمام اين ابزار و وسايل ، جنسي بود كه از همه كهنه تر و  گرانبهاتر بود.. از شيطان پرسيدند كه اين چيست كه با وجودي كه بسيار  كهنه است اينقدر گرانقيمت و گرانبها است؟ پاسخ شيطان به قدري  زيبا و خردمندانه بود كه من شك  كردم كه اين موجود آيا شيطان است  يا خودِ خودِ فرشته. 
 شيطان  گفت: «اين نااميدي، يأس و بي  تفاوتي است. زماني كه هيچ يك از  ابزارم در برخورد با بنده اي  كارآيي نداشت و بدرد نخور به نظر رسيد، از اين ابزار استفاده مي كنم. دليل اينكه بسيار كهنه است اين است كه براي همه انسانها مورد استفاده قرار گرفته است و دليل  اينكه بسيار گران است اين است كه  بسيار خوب كار مي كند و خوب جواب ميدهد.»


__._,_.___
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

به دوستداران اميرالمومنين علي (ع) بشارت رستگاري باد.از شما بزرگواران دعوت مي شود تحقيقات و مطالب و آيات و روايات پيرامون ايشان و سلاله پاكش را براي اين گروه ارسال دارند تا شيعيان ايشان از آن بهره مند گردند . از آنجا كه گروه آزاد است خواهشمند است در ارسال مطالب دقت فرماييد
     التماس دعا
دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive