Quran Interactive Recitations - Click below

Monday, December 28, 2009

� Ali Valiyollah Group � گزارش تصويري عاشوراي اغتشاش گران + حضور دانشجویان و مردم

 


گزارش تصويري عاشوراي اغتشاش گران

اختصاصي پايگاه اطلاع رساني بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير-
ظهر امروز، آشوب گران كه از مدت ها قبل توسط رسانه هاي بيگانه سازماندهي شده بودند، با سو استفاده از حضور مردم تهران در عزاداري ها و تكاياي روز عاشورا، ضمن حرمت شكني روز عاشورا به اغتشاش و آسيب رساني به اموال عمومي و همچنين ضرب و جرح مردم و نيروهاي انتظامي پرداختند.
شكستن شيشه بانك، ايستگاه اتوبوس، عابر بانك و پل عابر پياده، آتش زدن موتور سيكلت ها و اتوبوس ها، شكستن تابلوهاي اماكن عمومي، نرده هاي خيابان ها، صندق هاي صدقات، علائم راهنمايي و رانندگي، كندن موزائيك خيابان ها و پرتاب آن ها به سمت نيروي انتظامي و مردم عزادار، پاره كردن بنر هاي مراسم عزاداري و پارچه هاي سياه مزين به نام مبارك حضرت اباعبدالله(ع)، ايجاد اخلال در تردد وسايل نقليه بوسيله قرار دادن مصالح ساختماني، سنگ، نرده و... در خيابان ها، ايجاد آتش سوزي در ساختمان هاي مجاور مسير تجمع، ضرب و شتم و مجروح ساختن مردم و نيروهاي انتظامي و... از حركات زشت اين جريان مي باشد كه در تصاوير زير مشخص است.
همچنين گزارش ها حاكي از انجام اعمال و رفتار هاي شنيعي چون سوت، كف، هلهله، سر دادن شعارهاي توهين آميز، آتش زدن قرآن و... توسط اين افراد مي باشد.

از دیگر رسانه ها:

رجانیوز: تاريخ تكرار نشد / مردم‌ حسيني ‌تهران يزيديان را فراري دادند

تابناک : گزارش مفصل "تابناک" از درگیری های امروز در مرکز تهران

تابناک: تعدادي از تجمع‌كنندگان دستگير شدند

الف: دو آتش در عاشورای 88 تهران

عصر ایران: بازتاب نا آرامی های روز عاشورای ایران در رسانه های جهان

شبکه‌ی ایران: جسارت فرقه موسوی به هتک حرمت قرآن و سیدالشهدا(ع) رسید

شبکه‌ی ایران: آیا مهندس موسوی باز هم انکار خواهد کرد؟

فارس: تعدادي از عناصر گروهك منافقين در اغتشاشات دستگير شدند

فارس: سنگ‌پراني و حمله حاميان موسوي به نمازگزاران ظهر عاشورا

فارس: عزاداران حسيني حرمت شكنان عاشورا را متواري كردند

فارس: گزارشي از پروژه‌ "كشته‌سازي" جديد

ایرنا: عزاداران حسيني،آتش فتنه را خاموش کردند

ایرنا: تلاش بقاياي فرقه موسوي براي اخلال در عزاداري مردم تهران

برای مشاهده ی مناسب تصاویر به لینک این خبر در سایت مراجعه نمایید.


*****************

گزارش تصويري حضور خودجوش دانشجويان و مردم براي ابراز انزجار از اغتشاش گران در روز عاشورا

اختصاصي پايگاه اطلاع رساني بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير-
هيئت دانشجويان عزادار حسيني ظهر امروز پس از اقامه عزا در مسجد دانشگاه تهران، با خروج از دانشگاه به عزاداري و راهپيمايي در خيابان هاي تهران پرداخت. اين دسته عزاداري خودجوش كه با استقبال گسترده مردم مواجه شد، پس از عبور خيابان هاي قدس، بزرگمهر، فلسطين، انقلاب و وليعصر(عج) به ميدان وليعصر(عج) رسيده و با پرتاب سنگ از سوي آشوب گران حاضر در آنجا مواجه شدند. آشوب گران پس از مشاهده حضور گسترده مردم متفرق شدند.
با حركت دانشجويان و مردم عزادار از ميدان وليعصر(عج) به سمت ميدان هفت تير، نيروي انتظامي كه در تقاطع خيابان هاي حافظ و كريمخان با وحشي گري اغتشاش گران مواجه شده بود، با شعارهاي دانشجويان و مردم حاضر در دسته مورد حمايت قرار گرفت و اغتشاش گران را پراكنده ساخت، همچنين با تلاش مردم موانع ايجاد شده توسط آشوب گران در خيابان كريمخان به پياده رو منتقل گرديد و مسير براي عبور و مرور مردم باز شد.
مردم عزادار پس از گذر از ميدان هفت تير، از مسير خيابان انقلاب به سمت دانشگاه تهران حركت كردند.
گفتني است دسته هاي عزاداري خودجوش مردمي ديگري نيز با مشاهده هتك حرمت ها و اغتشاشات صورت گرفته در خيابان هاي مركزي تهران انزجار خود را از اينگونه حركات به نمايش گذاشتند.
در ادامه تصاوير گرفته شده توسط دانشجويان حاضر در برنامه را ملاحظه مي كنيد.

برای مشاهده ی مناسب تصاویر به لینک این خبر در سایت مراجعه نمایید.


*****************

تصویری از آتش زدن بنر مزین به نام حضرت در روز عاشورا

تصویری که در زیر مشاهده می نمایید، توسط یکی از دانشجویان حاضر در صحنه های درگیری روز عاشورا در نقاط مرکزی تهران به سایت autbasij.org ارسال شده است. این عکس پس از متفرق شدن اغتشاش گران حاضر در خیابان کارگر که شعارهای ساختارشکنانه سر می داده اند، بالاتر از تقاطع خیابان های کشاورز و کارگر توسط دوربین تلفن همراه این دانشجو گرفته شده است. به گفته ی وی، افراد حاضر در هیئت عزاداری آن محل از قصد آشوبگران برای آتش زدن هیئت -که با ممانعت مردم ناکام مانده اند- خبر داده اند.

برای مشاهده ی برخی از اقدامات آشوبگران در عاشورای حسینی امسال می توانید به گزارش تصويري عاشوراي اغتشاش گران مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر آماده ی انتشار مشاهدات و عکس و فیلم های شما از روز عاشورای امسال می باشد. بدین منظور می توانید فایل های خود را به آدرس پست الکترونیکی info@autbasij.org این ایمیل آدرس توسط Spambot ها محافظت شده، برای مشاهده آن باید جاوا اسکریپت را فعال کنید ارسال نمایید.




__._,_.___
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

به دوستداران اميرالمومنين علي (ع) بشارت رستگاري باد.از شما بزرگواران دعوت مي شود تحقيقات و مطالب و آيات و روايات پيرامون ايشان و سلاله پاكش را براي اين گروه ارسال دارند تا شيعيان ايشان از آن بهره مند گردند . از آنجا كه گروه آزاد است خواهشمند است در ارسال مطالب دقت فرماييد
     التماس دعا
دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive