Quran Interactive Recitations - Click below

Thursday, May 28, 2009

¤ Ali Valiyollah Group ¤ PMs



 اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم



خدایا بحق پهلوی شکسته بی بی دوعالم فاطمه زهرا سلام الله علیها همه مریضایی که بیماری ناعلاج دارن ومنتظر عنایت بی بی هستند رو شفای عاجل عنایت کن .آمین یارب العالمین

 امروز يه بنده خدايي رو ديدم كه سرطان خون داشتن يه مادر، مادر سه فرزند، خدا سلامتي منو هم به ايشون عطا كنند از همه مومنان خدا خواهشي دارم براي سلامتي ايشون دعا كنيد يتيمي خيلي سخته دعا كنيم كه انشاءالله فرزندان ايشان يتيم نشن  براي شفاي ايشان صلوات


 چرا جامعه ما همش پارتي بازي شده همش ناحقي همش بي عدالتي

خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد - غم مخور آخر طبیب دردمندان خواهد آمد

 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : به امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرمودند : آن گاه که روز قیامت شود ، اولین و آخرین ، همه در یک سرزمین برای تو گرد می آیند . آنگاه تو شیعیانت را به بهشت امر می کنی و دشمنانت را به جهنم فرمان می دهی . تویی قسمت کننده بهشت و تویی قسمت کننده دوزخ . / بحارالأنوار جلد 39 صفحه 193 عاشقان صبح جمعست و دهانمان را باذكر صلوات خوشبو كنيم اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ابا صالح دلم سامان ندارد / مگر هجران تو پایان ندارد / اباصالح بیا بنما عنایت / نمایم با دل خسته صدایت / اباصالح بیا دردم دوا کن / زدیدارت مراحاجت روا کن صلوات


خدا را ناظر بدانید نه فقط در اقوال بلکه در قلوب. العبد بهجت که خداوند به ايشان جزايي بيش از بهشت دهاد

 در روز جمعه هيچ عملي افضل و بهتر از صلوات بر محمد و آلش نيست


امام صادق عليه السلام : قلب انسان جاييست كه ميتوان خدا را در آن يافت


 در روز جمعه هيچ عملي افضل و بهتر از صلوات بر محمد و آلش نيست


 میدونم هستی ...میدونم تنها نیستی ... دلم همیشه پیشته چقدر تو خوبی ... چقدر بزرگی...من همیشه پیش تو کم میارم . حتی نمیتونم یه جمله پیدا کنم که باهاش بشه عشقمو بهت ثابت کنم اما تو اونقدر بزرگی که همین جوری دوستم داری خدا جونم میدونم تنها نیستم .میدونم کنارمی .همیشه کمکم میکنی ولی نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم ... فقط میتونم داد بزنم که :خدا جونم دوستت دارم

 وقتی اسمتو میارم یه ارامش عجیبی پیدا میکنم وقتی میخوام برات بنویسم دستام می لرزن وقتی دلم یاد تو میکنه انگار صد باره عاشق میشم وقتی صدات میکنم انگار همیشه گوش به زنگی که زود جوابمو میدی وقتی دستامو بلند میکنم تا به دادم برسی انگار همیشه دستام تو دستاته وقتی میخوام کنارم باشی انگار همیشه کنارمی چون وجودتو حس میکنم



 امام عليّ عليه‏السلام : العُجبُ يُفسِدُ العَقلَ خودبينى ، خرد را تباه مى‏كند . خردگرايى : ص 222 ح 692


تبلیغ رسمی یک فرقه ضاله در خیابان‏های تهران
http://irsna.ir/article497.html


 شماره تلفن تیم رصد سایبری سپاه پاسداران شماره تلفن تیم رصد سایبری سپاه پاسداران
http://irsna.ir/article498.html

 




__._,_.___
������ ���� �� ���� ���� � ��� � ��� �������:
����� ���� �� ��� ���� ���� ������ ������ , � ������ ������� , � ������ ������� , � ������ ��� ����� ����� , ���� ����� ������� , � ��� ����� ������� ,����� ���� , � ������ ������� , �� ��� ��� �� ��� ��� �� ����� �� ��� ��� ����� , ((1)) .
������ ��� ����� ���� �� ���� � �с��� ����� , �� ����� ����� ����� ��ѐ ����� , �� �� ������� ����, ������� ����� , ����� �� ����� ����� ���� ������ ����� , ����� ����� ���ܐ��� �� ��� �� �� ����� ����� ����, � ��� �������� ���, ������ ���� �� ����� �� �� ��� �����, ����� ������ � �� ����� �� ����� �� ����� �� ������ ��� ���� �� ��� ���� , ����� ����ϐ��� ����� ���� ��� .

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

�� ��������� ������������ ��� (�) ����� ��ʐ��� ���.�� ��� ��ѐ����� ���� �� ��� ������� � ����� � ���� � ������ ������� ����� � ����� ���� �� ���� ��� ���� ����� ����� �� ������ ����� �� �� ���� ��� ����� . �� ���� �� ���� ���� ��� �������� ��� �� ����� ����� ��� �������
     ������ ���
��������� ��� ��� ���� � �����
Recent Activity
Visit Your Group
Search Ads

Get new customers.

List your web site

in Yahoo! Search.

Y! Messenger

Want a quick chat?

Chat over IM with

group members.

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Love cars? Check out the

Auto Enthusiast Zone

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive