Quran Interactive Recitations - Click below

Wednesday, January 6, 2010

� Ali Valiyollah Group � سيد عارف حسين حسينی - 3

 

 

گروه علي ولي الله 
http://www.najamwaqar.tkگروه علي ولي اللهhttp://www.najamwaqar.tk

Calig12.JPG (43190 bytes)
 
 
 
برنامه ارسال مطالب اينجانب در هفته به شرح ذيل است :
 
روزانه    : ديدنيها
شنبه      : نبی شناسی
يكشنبه    : استدلالات حسنيه
دوشنبه    : اتفاق بر مهدی موعود (ع)
سه شنبه  : رهنمودها و دانستنيها
چهارشنبه : ديوان حافظ
پنج شنبه  : سيد عارف حسين حسينی
جمعه      : علت پراکندگی سادات
 
 
 
QMINDS
سيّد عارف حسين حسينى
QMINDS
قسمت دوم
QMINDS
 
 
 

زمينه سازى انقلاب اسلامى

اين شهيد براى شروع تحول فرهنگى - سياسى در ساختار جامعه پاكستان اقدامات حساب شده‏اى را انجام داده و شيعيان پاكستان را از ماهيت حكومت نظامى ضياء الحق آگاه ساخت. در اين باره، آمده است كه: «در ششم جولاى 1986 ايشان اعلام كرد كه: ما وارد سياست خواهيم شد. زمانيكه ضياء الحق، ديكتاتور معروف پاكستان بود، هيچ كس جرأت نمى‏كرد عليه ضياء الحق قيام كند حتى «بى نظير بوتو» كه نخست وزير بود، نمى‏توانست بر عليه او ابراز عقيده كند. شهيد حسينى (ره) در اوايل رهبرى علناً با حكومت ظالم ضياء الحق مخالفت كرد. از طرف دولت پيشنهادهاى زيادى براى مذاكره شد و مى‏خواستند شهيد حسينى راه سازش را در پيش گيرد اما شهيد حسينى آنرا به هيچ وجه قبول نكرده در سال 1980 دولت قوانينى به تصويب رساند كه در آن حقوق شيعيان تضييع شده بود و شيعيان را در اقليت قرار داده بودند. آن زمان كه رهبر شيعيان پاكستان مفتى جعفر حسينى (ره) بود اعلام كرد كه همه شيعيان جهت اعتراض به اين قانون، در «اسلام آباد» تجمع كنند. دولت اعتراض مردم را قبول نكرد و شيعيان به دبيرخانه (كه نخست وزيرى و مجلس سنا در آن واقع است.) حمله كردند و يكى از شيعيان در اين راه شهيد شد. و نتيجه آن (اعتراضات) به تصويب رسيدن قرار داد بين شيعيان و دولت بود.

يكى از محرّكين اصلى و از كسانى كه در اين جريان فعاليت زيادى داشت، شهيد عارف حسينى بود و بعد از دستگيرى مفتى جعفر حسينى (ره) شهيد حسينى فعاليت خود را شدت بخشيد.» (5) شهيد عارف حسينى پس از انتخاب به رهبرى، قلمرو فعاليت‏هاى انقلابى خود را گسترش داد.او محو مفاسد اجتماعى، اقتصادى و فرهنگى را در پاكستان در يك حركت بنيادى در بافت كلى جامعه پاكستان مى‏دانست و از اين جهت انقلاب اسلامى را در پاكستان تنها راه حل آن به حساب مى‏آورد و چنين عقيده داشت:

«حل تمام اين مشكلات از راه يك انقلاب اسلامى خواهد بود، مانند انقلاب اسلامى كه در ايران بر پا شد و دشمن هم امروز به حقانيت آن اعتراف دارد، اكنون آمريكا با اينكه ميليونها دلار صرف كرده است در دل محرومان و مظلومان جهان جاى ندارد و على رغم همه مخالفتهاى قدرتهاى استكبارى، دل محرومان و مظلومان جهان، مالامال از محبت به انقلاب اسلامى ايران و امام خمينى (ره) است.»(6)

رابطه دوستانه شهيد حسينى (ره) با رهبران جمهورى اسلامى حكايت از وفادارى وى نسبت به انقلاب اسلامى ايران دارد. در واقع علامه عارف حسين حسينى (ره) زبان گوياى انقلاب اسلامى در شبه قاره هند بود.(6)

 

 
 
 
 
 
 

گروه علي ولي الله
 
 
 
اشهد ان لا اله الا الله
اشهد انَّ محمَّداً رسول الله
اشهد انَّ عليّاً ولي الله
گروه علی ولی الله
æÈáǐ Úáی æáی Çááå




__._,_.___
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

به دوستداران اميرالمومنين علي (ع) بشارت رستگاري باد.از شما بزرگواران دعوت مي شود تحقيقات و مطالب و آيات و روايات پيرامون ايشان و سلاله پاكش را براي اين گروه ارسال دارند تا شيعيان ايشان از آن بهره مند گردند . از آنجا كه گروه آزاد است خواهشمند است در ارسال مطالب دقت فرماييد
     التماس دعا
دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive