Quran Interactive Recitations - Click below

Thursday, November 12, 2009

¤ Ali Valiyollah Group ¤ چند لینک - "این عمّار" که تبیین حقایق بکند؟ / "این عمّار" که از دست شما دق بکند؟

 

باسمه تعالی

سلام

- امام خمینی:
من حالا هم باز به اين افرادى كه خيلى منحرف نيستند، من به اينها باز نصيحت مى‏كنم كه شما بياييد و حسابتان را از اين منافقين كه قيام بر ضد اسلام كردند حسابتان را جدا كنيد، نه اينكه بگوييد كه خشونت شما نكنيد، آن وقت به من هم بگوييد كه شما هم خشونت نكنيد، اين معنايش اين است كه ما و آنها مثل هم هستيم. (صحیفه امام ج15 ص30)
 

- رهبر انقلاب:
امروز مؤثرترين سلاح بين‌‌المللى عليه دشمنان و مخالفين، سلاح تبليغات است؛ سلاح ارتباطات رسانه‌‌اى است. امروز اين قوى‌‌ترينِ سلاح است و از بمب اتم هم بدتر و خطرناكتر است. اين سلاح دشمن را شما در بلواهاى بعد از انتخابات نديديد؟ دشمن با همين سلاح، لحظه به لحظه، قضاياى ما را دنبال ميكرد و به كسانى كه اهل شيطنت بودند، رهنمود ميداد. «و انّ الشّياطين ليوحون الى اوليائهم ليجادلوكم»؛ دائم به اولياء خودشان ايحاء ميكردند. خوب، اين حضور دشمن است ديگر؛ حضور دشمن را از اين واضح‌‌تر و روشن‌‌تر ميشود فرض كرد؟

- ۱۳ آبان به یادماندنی؛ نبرد با آمریکا و تفاله‌های آمریکا
در کریمخان، بر روی یکی از درختان یک پارچه سبز گره زده بودند، یک خانمی داشت آن را آتش می‌زد. یکی از سبزک‌ها آمد جلو گفت این نماد پیامبر است. آن خانم با قدرت جواب داد «خیر! این نماد نفاق است. نماد کاخ معاویه است!»
http://www.rajanews.com/Files_Upload/5692.jpg

- حجت الاسلام علیرضا پناهیان: الان بهترین وقت برای مذاکره نکردن است

- فیلم جدید از ابطحی: موسوی، خاتمی و هاشمی چرا وارد ماجرا شدند؟ + دانلود
در فیلم جدیدی که از محمدعلی ابطحی -معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق- منتشر شده است، وی در سخنانی پیرامون حوادث پس از انتخابات به ارائه ی تحلیل پیرامون تفاوت انگیزه های آقایان موسوی، خاتمی و هاشمی از ورودشان به حوادث پس از انتخابات می پردازد...

- زيبا كلام و ترجمه كتاب ساختار / نقد موسع سروش به قلم خسروپناه

- گفتگو با دکتر کچوئیان؛ جامعه شناسي، الهيات سکولار است
تقابل هايي که ما به عنوان يک دانشجوي ديندار با اين علوم و تفسيرهاي آن پيدا مي کنيم، به واسطه مباني نظري ديني است که اجازه نمي دهد اين علوم اجتماعي سکولار چنين ادعاهايي را مطرح کنند.

- عدالت نامتوازن و فساد رسانه اي - نگاهي به نقش دولت نهم در وقايع پس از انتخابات دهم


- با دستور صريح رئيس‌جمهور؛ شام اعیانی استانداری مشهد برای رحیمی دردسرساز شد
مابه التفاوت جمع ارقام ردیف های 3 و 4 و 5 با یک چلو کباب کوبیده ساده (به مبلغ هر چلوکباب حدود سه هزار تومان) به مبلغ کل یک میلیون و دویست و پانزده هزار تومان از سفارش دهنده جلسه کارگروه اخذ شود و به حساب نهاد واریز شود و از این فاکتور کسر گردد.

- انعکاس به چاپ دوم رسید + نحوه تهیه

- دروغ‌هاي احمدي‌نژاد - دروغ‌هاي موسوي

- تاریخ شفاهی انتخابات؛ قسمت اول – قبل از ۲۲ خرداد
اصلا احمدی باید همه‌شون رو تو تلویزیون رسوا کنه. من زمان امام همین شکلی بودم، الانم همین شکلی‌ام، از همه چادریها هم مسلمون‌ترم. راننده می‌گوید: درستشم همینه.

- آژاکس 2، بررسی کودتای توئیتری ژوئن 2009 (دکتر حسن عباسی) + دانلود فایل صوتی و ویدئویی
http://www.bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/ajax2_june_2009_twittery_coup_review.jpg

- گزارش مؤسسه تحقیقاتی هریتیج: چگونه شبکه‌های اجتماعی به آشوب‌ها در ایران شکل دادند؟

- تعطيلي "سادا " نمونه‌اي از خفه كردن صداي مخالف در دانشگاه آزاد

- تغییر فتنه از سوی آقای تغییر

- در جست‎وجوي جاي پاي مرد مرموز سياست ايران، موسوي خوئيني ها؛ عاليجناب خاكستري

- وبلاگ : مخلوقات ذهنی یک جوجه گرافیست / گالری طرح های گرافیکی مربوط به حوادث پس از انتخابات


- درخواست 201 تشکل دانشجویی برای برخورد قضائی با موسوی، کروبی، و مهدی هاشمی
دانشجويان حق شكايت اختصاصي خود را از جايگاه نخبگان علمي و سياسي كشور از آقايان ميرحسين موسوي، مهدي كروبي و مهدي هاشمي محفوظ مي‌دانند و در صورت عدم اقدام درخور دستگاه قضائي اقدامات بعدي را در دستور كار خود قرار خواهند داد.

***



***


دیگر از این همه نیرنگ به تنگ آمــده است
با علی لشکر شبرنگ به جنگ آمـده است

هان ببینید چه دندان به غضب می سـایند
کـه به پیکـار "علـی" شیـر عـرب مـی آینـد

فـاش پیـداست کـه از غیـظ برافـروختـه اند
و چه کیـن ها که در انبان دل اندوخته اند *

ظـــاهـــرا  غصــهء میراث پـیـمـبـــر  دارنـــد
تــا علــی را مـگـر از مسنـد دیـن بـر دارنـد

پس چه در خانه نشستیم؟ علی تنها ماند
منتظــر بهـر چـه هستیم؟ علـی تنهـا مـاند

پـای در معـرض حفـره اسـت، مراقب باشیم
کـوفــه آبستـن کفــر اسـت، مراقـب باشیـم

با ولـی باش مگـو راه ولایـت سخــت اسـت
آنکــه هـم پـای ولایـت نـرود بـدبخــت اسـت

این چه فتنه است که آفت زده ایمــان ها را
"ایـن عمــار" کـه روشـن بکنــد جــان هـا را

"ایـن عمــار" کــه تـبـیـیــن حقــایق بکند**
"ایـن عمــار" کــه از دسـت شمــا دق بکند؟

خصم در گوشه نشسته است که تزویر کند
نکـنــد بــاز تــو را فـتـنــه زمـیــن گـیــر کـنــد

نکـنــد بــا شـتـــر مـعــرکــه هـمـــراه شـوی
نکـنـــد مـثـل "بنی ساعده" گـمــراه شـوی

خـصــم خـصــم است ولو یار نمــاید خود را
در پــس دیــن تــو انـکــار نـمـــایـد خـــود را

دشمن این مرتبه قرآن سر نی خواهـد بـرد
آنکه مرداست به این مسأله پی خواهدبرد

نـیــزه نـیــزه اسـت ولـو بـر ســر او قـرآن هـا
کفر کفری است که بر خواستـه از ایمان ها

نیزه نیزه است ودراین غائله خون خواهد ریخت
کفر از این سجده بی مغز برون خواهد ریخت

شک نکن بعـد ولی روح ولا خواهد سوخت
کودکی در کبد کرب و بلا خواهد سوخـت...

(محمدعلی مهران فر)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* قد بدت البغضاء من أفواههم و ما تخفي صدورهم أكبر (کینه از چهره آنها پیداست لیک آنچه در دل نهفته اند بیشتر است)
**اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری آنجا که می فرمایند:يكي از كارهاي مهم جناب عمار تبيين حقيقت بود چون جناح مقابل كه جناح معاويه بود تبليغات گوناگوني داشتند. اين كسي كه خودش را موظف كرده بود جلوي اين جنگ رواني بايستد عمار ياسربود. وقتي مي‌ديد جايي اختلا‌ف بينشان افتاد. و بگومگو مي‌كنند، خود را سريع به آن‌ها مي‌رساند و برايشان صحبت مي‌كرد و حقايق را تبيين مي نمود و گره‌ها را باز مي‌كرد. نقش نخبگان هم اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان، بلكه در ديگران نيز به‌وجود بياورند.

__._,_.___
������ ���� �� ���� ���� � ��� � ��� �������:
����� ���� �� ��� ���� ���� ������ ������ , � ������ ������� , � ������ ������� , � ������ ��� ����� ����� , ���� ����� ������� , � ��� ����� ������� ,����� ���� , � ������ ������� , �� ��� ��� �� ��� ��� �� ����� �� ��� ��� ����� , ((1)) .
������ ��� ����� ���� �� ���� � �с��� ����� , �� ����� ����� ����� ��ѐ ����� , �� �� ������� ����, ������� ����� , ����� �� ����� ����� ���� ������ ����� , ����� ����� ���ܐ��� �� ��� �� �� ����� ����� ����, � ��� �������� ���, ������ ���� �� ����� �� �� ��� �����, ����� ������ � �� ����� �� ����� �� ����� �� ������ ��� ���� �� ��� ���� , ����� ����ϐ��� ����� ���� ��� .

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

�� ��������� ������������ ��� (�) ����� ��ʐ��� ���.�� ��� ��ѐ����� ���� �� ��� ������� � ����� � ���� � ������ ������� ����� � ����� ���� �� ���� ��� ���� ����� ����� �� ������ ����� �� �� ���� ��� ����� . �� ���� �� ���� ���� ��� �������� ��� �� ����� ����� ��� �������
     ������ ���
��������� ��� ��� ���� � �����
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive