Quran Interactive Recitations - Click below

Saturday, September 19, 2009

¤ Ali Valiyollah Group ¤ دعای وداع با ماه مبارک رمضان

 

2375907sgv724w2zs.gif

دعای وداع با ماه مبارک رمضان

 

السلام علیك یا شهر الله الاكبر و یا عید اولیائه .

السلام علیك یا اكرم مصحوب من الایام و الاوقات و یا خیر شهر فی الایام و الساعات .

 السلام علیك من شهر قربت فیه الامال و نشرت فیه الاعمال .

 السلام علیك من قرین جل قدره موجودا و افجع فقده مفقودا و مرجو الم فراقه .

 السلام علیك من الیف انس مقبلا فسر و اوحش منقضیا فمض .

 السلام علیك من مجاور رقت فیه القلوب و قلت فیه الذنوب .

السلام علیك من ناصر اعان علی الشیطان و صاحب سهل سبل الاحسان .

 السلام علیك ما اكثر عتقاء الله فیك و ما اسعد من رعی حرمتك بك !‌

السلام علیك ما كان امحاك للذنوب و استرك لانواع العیوب !

السلام علیك ما كان اطولك علی المجرمین و اهیبك فی صدور المومنین !

السلام علیك من شهر لا تنافسه الایام .

 السلام علیك من شهر هو من كل امر سلام .

السلام علیك غیر كریه المصاحبة و لا ذمیم الملابسة .

 السلام علیك كما وفدت علینا بالبركات و غسلت عنا دنس الخطیئات .

 السلام علیك غیر مودع برما و لا متروك صیامه ساما .

 السلام علیك من مطلوب قبل وقته و محزون علیه قبل فوته .

 السلام علیك كم من سوء صرف بك عنا و كم من خیر افیض بك علینا .

 السلام علیك و علی لیلة القدر التی هی خیر من الف شهر .

السلام علیك ما كان احرصنا بالامس علیك و اشد شوقنا غدا الیك !

 السلام علیك و علی فضلك الذی حرمناه و علی ماض من بركاتك سلبناه .

 اللهم انا اهل هذا الشهر الذی شرفتنا به و وفقتنا بمنك له حین جهل الاشقیاء وقته و حرموا لشقائهم فضله .

 انت ولی ما اثرتنا به من معرفته و هدیتنا من سنته و قد تولینا بتوفیقك صیامه و قیامه علی تقصیر و ادینا فیه قلیلا من كثیر .

 اللهم فلك الحمد

 

 


سلام بر تو ای بزرگترین ماه خدا و ای عید عاشقان حق .

 سلام بر تو ای كریم ترین همنشین از میان اوقات و ای بهترین ماه در روزها و ساعات .

 سلام بر تو ای ماهی كه در طی تو برآورده شدن آمال نزدیك گشته و اعمال در آن پخش و فراوان است .

سلام بر تو ای هم نفسی كه قدر و منزلتت بزرگ و فقدانت بسیار دردناك است و ای مایه ی امیدی كه دوریت رنج آور است .

سلام بر تو ای همدمی كه چون رو كنی ما را مونس شاد كننده ای و چون سپری شوی وحشت آور و دردناكی .

سلام بر تو ای همسایه ای كه دلها نزد تو نرم شد و گناهان در نزد تو نقصان گرفت .

 سلام بر تو ای یاوری كه ما را در مبارزه با شیطان یاری دادی و ای مصاحبی كه راههای احسان را هموار و آسان ساختی .

سلام بر تو كه چه بسیارند آزاد شدگان حضرت حق در تو و چه سعادتمند است كسی كه حرمتت را به واسطه ی خودت رعایت نمود .

 سلام بر تو كه بسیار گناهان را از كارنامه ی ما زدودی و چه عیب ها كه بر ما پوشاندی !

سلام بر تو كه زمانت بر گناهكاران چه طولانی بود و در دل مومنان چه هیبتی داشتی !

سلام بر تو ای ماهیكه هیچ زمانی با تو پهلو نزند .

سلام بر تو ای ماهی كه از هر نظر مایه ی سلامتی .

سلام بر تو كه مصاحبتت ناپسند و معاشرتت نكوهیده نیست .

سلام بر تو همچنان كه با بركات بر ما وارد شدی و ناپاكی معاصی را از كارنامه ی ما شستی .

سلام بر تو كه وداع با تو نه از باب خستگی و فراغت از روزه ات نه به خاطر ملالت است .

 سلام بر تو كه قبل از آمدنت در آرزویت به سر می بردیم و پیش از رفتنت بر هجرانت محزونیم .

سلام بر تو كه چه بدی ها كه به سبب تو از جانب ما گشته و چه خوبیها كه از بركت تو به ما سرازیر شده !

سلام بر تو و بر شب قدری كه از هزار ماه بهتر است .

سلام بر تو كه دیروز چه سخت بر تو دل بسته بودیم و فردا چه بسیار شائق تو می شویم !

سلام بر تو و بر فضیلت تو كه از آن محروم گشتیم و بر بركات گذشته ای كه از دست ما گرفته شد .

بار الها ! ما اهل این ماهیم كه به آن شرافت بخشیدی و توفیق ادراكش را به ما عنایت فرمودی آن گاه كه تیره بختان وقتش را نشناختند و از بخت بدشان از فضلش محروم شدند .

تویی سرپرست آنچه از معرفتش كه ما را بدان برتری دادی و آنچه ازسنتش كه ما را بدان رهنمون شدی و ما به توفیق تو به روزه و نماز آن برخاستیم همراه با تقصیر و در آن اندكی از بسیار را به جا آوردیم . خداوندا پس تو را سپاس ...

 

ببخشید مطلب طولانی شد ... اما قشنگ بود ، هم عربیش و هم فارسیش ، ملتمس دعای خیر ...




People Will forget what you said

People will forget what you did, butPeople will

Never forget how you made them FEEL

  

__._,_.___
������ ���� �� ���� ���� � ��� � ��� �������:
����� ���� �� ��� ���� ���� ������ ������ , � ������ ������� , � ������ ������� , � ������ ��� ����� ����� , ���� ����� ������� , � ��� ����� ������� ,����� ���� , � ������ ������� , �� ��� ��� �� ��� ��� �� ����� �� ��� ��� ����� , ((1)) .
������ ��� ����� ���� �� ���� � �с��� ����� , �� ����� ����� ����� ��ѐ ����� , �� �� ������� ����, ������� ����� , ����� �� ����� ����� ���� ������ ����� , ����� ����� ���ܐ��� �� ��� �� �� ����� ����� ����, � ��� �������� ���, ������ ���� �� ����� �� �� ��� �����, ����� ������ � �� ����� �� ����� �� ����� �� ������ ��� ���� �� ��� ���� , ����� ����ϐ��� ����� ���� ��� .

http://groups.yahoo.com/group/Ali_valiyollah

�� ��������� ������������ ��� (�) ����� ��ʐ��� ���.�� ��� ��ѐ����� ���� �� ��� ������� � ����� � ���� � ������ ������� ����� � ����� ���� �� ���� ��� ���� ����� ����� �� ������ ����� �� �� ���� ��� ����� . �� ���� �� ���� ���� ��� �������� ��� �� ����� ����� ��� �������
     ������ ���
��������� ��� ��� ���� � �����
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Blog Archive